ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید0
پرداخت ×

نی نی لباس

با نی نی لباس با اطمینان بخرید

از لذت فرزندم درد می‌کشم!

پرسش: مشكلی برای دختر ۲ ساله ام پیش آمده به این صورت كه به روی زمین نشسته و ناحیه نشیمنگاه و تحتانی خود را به روی زمین، اشیاء و غیر می مالد و به یک نقطه خیره شده و اینكار را آنقد رانجام می دهد تا عرق كرده و خسته می شود و به صورت دولا روی زمین دراز می كشد. نمی دانم چرا اینطور می كند و برایش نگرانم كه با این كار به كمر خود آسیب بزند. مشكل از چیست، چه راه حلی برای درمان دارد، به چه دكتری مراجعه كنم. این كارش شده هر روز و هر ساعت.پاسخ: این حالت باید حتما درمان شود. در ابتدا در اثر خارش و یا دستكاری ناحیه تناسلی ایجاد می شود مثلا در اثر عفونت خارش ایجاد می شود و بعد در اثر خارش زیاد لذت ایجاد می شود كه منجر به خود ارضایی می شود.

اگر درمان نشود مشكلات زیادی برای ناحیه تناسلی و مشكلات روحی و روانی و بقیه عوارض خود ارضایی را خواهد داشت. به متخصص اطفال مراجعه كنید تا علت اولیه (عفونت واژن و یا عفونت ادرار) بررسی و درمان شود. حواس كودک را از از این كار منحرف كنید. اورا سرزنش نكنید. چون ماندگار تر می شود.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی است یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.‬



با کمال میل آماده شنیدن نظرات شما هستیم:

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.