ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید0
پرداخت ×

نی نی لباس

با نی نی لباس با اطمینان بخرید

دفع پروتئین در بارداری تا چه حد خطرناک است؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: همسرم هفته ۱۷ بارداری است؛ تست ادرار و کلیه او دفع پروتئین رانشان می دهد، فشار خون ندارد و احتمال مسمومیت بارداری در ماه ۷ را دارد. در حال حاضر روزی ۱۲ ساعت یک عدد شیاف سایکوژست مصرف می کند و هفته ای یکبار آمپول پرولوتن تزریق می کند. دو روز در هفته درد واژینال و هفته ای ۳ روز درد شکمی خفیف، سوزش شکم دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید.دکتر طاهره افتخار متخصص زنان:
مقدار دفع پروتئین بسیار مهم است  چراکه مقدار کم دفع پروتئین در همه زنان باردار وجود دارد. اگر دفع پروتئین از بدن همسر شما بیشتر از ۱۵۰ میلی گرم باشد، خطرناک است و باید به پزشک مراجعه کند و از نظر کلیوی چک شود. تجویز و مصرف شیاف سایکوژست و آمپول پرولوتن هیچ ارتباطی با دفع پروتئین ندارد برای درمان زایمان زودرس و جلوگیری از سقط جنین برای ایشون تجویز شده است. احتمال داردکه همسر شما مسمومیت حاملگی داشته باشد که در این شرایط خطرناک است و باید تحت نظرپزشک معالج قرارگیرد. درد های گفته شده در دوران بارداری عادی است و جای هیچ نگرانی نیست.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی است یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.‬



با کمال میل آماده شنیدن نظرات شما هستیم:

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.